Tur til operahuset🏛️ og Luna park🎡

April 22, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

Idag bliver en meget spændene dag😝 fordi at vi skal… til operahuset🏛️ hvor vi får en guidet tur🥳 af næsten hele operahuset😱. Men lad os ikke spilde tiden🕰️ så lad os komme hen mod det operahus🏛️😆. Da vi ankom til operahuset kiggede vi i en Giftshop🛍️ hvor man kunne få alt muligt🤨 en lille mønt som kostede 46kr🤨 og collector’s pièces🤓 og julepynt🎄 og meget mere🧐. Da vi havde ventet i lidt tid kom guiden som sagde at vi skulle have en Walkytalky📻 og høretelefoner🎧 på🤪 nok fordi bi skulle kunne høre hende “rigtig godt”😒. Den 1 time lange rundtur var lidt kedelig men også ret spændene🧐 fordi vi fik en masse at vide🤓 fx at det er en dansk arkitekt📁 som har tegnet operahuset🏛️🤯. Da vi kom tilbage fra rundturen skulle vi have noget frokost🥪. Frokosten🥪 var rigtig god men der var stadigvæk noget tid🕰️ enden vi skulle i Luna park🎡 så vi tog toget🚊 ind til buen og kiggede butikker🛍️ i lidt tid🕰️. Da vi havde kigget i noget tid tog vi toget🚊 tilbage til havnen hvor vi tog en færge⛴️ hen til Luna park🎡. Da vi ankom og kom ind i Luna park🎡 prøves vi forlystelser helt til kl 10:00 om Aften🤯 men da det var blevet så sent tog vi færgen⛴️ hjem og spiste mexicansk🌮 til aftensmad🌮 men da vi havde spist var vi meget trætte🥱 fordi klokken var over 12😴 så vi gik hjem og så kom vi på hovet i seng🛌. Men jeg sover som en sten🪨 og vi ses igen i morgen🌅.Read more