• Day 68

Sidste dag i Sydney🌇 dag 5

April 23, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 22 °C

Vi vågner op om morgen🌅 og spiste lidt morgenmad🍞. Idag er vores sidste dag🏙️ her i Sydney😢 udover i morgen hvor vi skal hente vores nye camper🚐💨🥳 som vi skal køre til Brisbane🏙️ i😁 men nu til det der er sket idag🏙️😁. Idag skal vi ud og se nogle gamle huse🏚️ og bag efter gå en tur på havnen⛴️ og så gå en tur i den botaniske have💐 hved siden af operahuset🏛️. De der gamle huse🏚️ var rigtig flotte og smukke🏡 fordi de var blevet renoveret🏚️+🔨=🏡. Da vi havde været hved havnen⛴️ hvor vi fik en lille skål pommes🍟 som kostede ca 100kr🤯 som der ikke rigtig var noget specielt✨ over skulle vi over i den meget smukke botaniske have💐. Da vi havde været der tog vi en taxi🚕 hjem til hotellet🏨. Da vi kom hjem tog vi i gym💪 og så hoppede vi i poolen💦. Aften ) da det blev aften🌇 spiste vi aftensmad ude😋 som var rigtig lækkert🤤 mums. Da vi kom hjem hoppede vi i seng og sov😴 lige med det samme sååååå vi ses igen i morgen🌅🤜🤛👋.Read more