Byron Bay🏖️ dag 2

April 30, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 22 °C

Idag vågner vi op til fantastisk👌 vejr☀️ til at komme på stranden i og gå en tur🗺️ i😆 men før vi tager afsted skal vi have den FANTSTISKE morgenmad🥣 som min mami laver🤤. Da vi havde spist kørte vi ind til byen🏙️ og stilte bilen🚐. På vejen mod stranden stoppede vi hved nogle butikker🛍️ fx Billabong, Quiksilver og nogle mærkelige butikker🛍️. Jeg fik et par bade shorts🩳 i Quiksilver som jeg syndes er vildt seje😆 og A fik en Wivel ting🏳️‍🌈 som var rigtig flot og sjov😊. Men nu må vi videre🚶‍♂️💨. Før bi tager på stranden🏖️ skal vi mod det mest østlige punkt af hele Australien🇦🇺 som er ude hved et fyrtårn hved navn Cape Byron🗼. Da vi var kommet et godt stykke hen mod fyrtårnet🗼 stod der på et skilt at stien til fyrtårnet skulle renoveres🔨 så vi kunne ikke gå hele turen🗺️ men et godt stykke🍕. Lidt længere hende ligger der en restaurant👨‍🍳 som vi spiste på og det var delicious 🤤. Da vi havde spist gik vi på stranden tilbage men der kom en “skrant🪨” sin vi kunne komme op på via trapper🪜men på vejen op var der en dreng der sage til mig ( there is a Copper Python🐍 in that tree🌴 og det var der sandelig også😱 men den kunne ikke komme over til os men den var der bare😰 men den var faktisk ret sej🐸. Da vi havde kigget på den i noget tid🕰️ gik vi videre mod det sted vi skulle bade💦. Da vi kom frem bade vi og kiggede lidt mere butikker🛍️ og så tog vi hjem🚐💨. Så vi lavede aftensmad🍝og så hoppede i seng🛌 såååå ses imorgen🌅Read more