Surfers Paradise🏄

May 1, 2023 in Australia

Idag vågner vi op til rigtig lækkert vejr☀️ at tage på stranden🏖️ i. Men før vi kører🚐💨 skal vi have noget morgenmad🥣. Da vi havde spist🍽️ kørte vi 1 time🕰️ for at komme hen til stranden🏖️ og så bag efter får at komme til en ny campingplads🏕️ skal vi køre i ca 20min🕰️. Men ud over det så lad os komme afsted💨. Da vi kom på stranden🏖️ var det nær frokost🥪 tid🕰️ så vi stoppede for at spise frokost🥪. Da vi havde spist🍽️ tog vi ned på stranden🏖️ og fandt et sted med nogle livreddere🛟 som holdte øje med stedet😇 så vi kunne bade sikkert⛑️. Da vi havde slået os ned på stranden🏖️ gik vi ud og badede i lidt tid🕰️ men så slog mor sin fod☹️ så hun måtte slappe lidt af🫤. Så mens mor sad og læste📖 legede A og mig i sandet🏜️. Efter lidt leg i sandet var mor klar for runde 2🥊. Så vi badede💦 lidt men så blev vandet også ret vildt🌊 så det var et godt tidspunkt at tage hjem🚐. Men på vejen hen til bilen gjorde vi holdt hved Ben & Jerry,s🍧og fik en lækker is🍧 Nam Nam😋. Vi gik og spiste isen🍧 på vej hen til bilen🚐 og da vi kom ind i bilen kørte🚐💨 vi til campen🏕️. Da vi havde tjekket ind på campen🏕️ som der er et vandland💦 hved ville A og Jeg have badet der men det lukkede🔒 ret tidligt men der var en stor pool🏊 i stedet🥳 så der badede vi hved i stedet🤩. Da vi havde badet der i noget tid var vi sultende🍽️ så vi tog hjem og lavede aftensmad🍝 og hoppede i seng så Se Ya✌️.Read more