Wet,N,Wild💦 vandland🎢

May 2, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Idag vågner vi op tidligt🌅 op om morgen fordi vi skal i et MEGA stort VANDLAND💦. men før vi tager derhen🎢 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi ankom til Wet,N,Wild💦 var der en semmi lang kø🙋‍♀️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♂️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♀️ men den var hurtigt overstået🥳 så vi skynde os ind klædte om til badetøj🩳 og så afsted🥳. Vi prøvede en hel S*%#•S masse ting og fisset rundt i Ca 3 hele timer🕰️ men så var det også frokosttid🍔 så vi tog hen til et sted og spise🍽️ i parken🎡 men så skulle vi altså også skynde os videre🚶💨. Da vi havde været der i Ca 5 timer🕰️ lukkede parken men vi fik næsten prøvet alle de vilde vandrutchebanerne🎢 undtagen vandrutchebanen🎢 kaldt AQUALOOP💦 men ellers prøvede vi næsten alt😝. Men nu skal bi hjem til campen⛺️. Da vi kom hje til campen⛺️ var vi også lidt i det vandland💦 som er der og så bag efter i poolen💦. Da vi havde badert i ret lang tid🕰️ var det aftensmad tid🌮 så vi tog tørt tøj👕på også spiste vi aftensmad🌮 på campingpladsen⛺️. Da vi havde spist hik vi på hovedet i seng🛌 så ses imorgen🌅✌️.Read more