• Day 79

Australian Zoo🐊

May 4, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 24 °C

Idag vågner vi op til dejlig vejr☀️ til og at komme i Australian Zoo🐊 som er lavet af en krokodille jager🐊👀. Men før vi thar afsted så som altid lidt morgenmad🥣. Da vi ankom til Australian Zoo🐊 skulle vi ind på deres dyre hospital🏥 og der var alle slags dyr Fx Ørne Kænguru Babyer🦘 og skildpadder🐢 som var endten syge eller havde brækket noget🤕🤒. Da vi havde været på dyre hospitalet🏥 gik vi ind i Zooen🐊. Da vi havde gået rundt i Zooen I Ok Lang tid🕰️ var det frokosttid🥪 så vi gik ind på “caffen” som der er der😛. Jeg kan lige så godt sige det jeg syndes det er synd😢 at man laver en restaurant i hele Zooen🐊 og så er der kun Junkfood🌭🌮🍔🍕🥙🫔 det syndes jeg altså virkelig synd😢. Da bi havde spist gik vi rundt lidt mere og så lukkede Zooen🐊 altså også❌. Da vi kom hjem fra Zoo hoppede vi en tur i “vandlandet💦” som varede Ca 15min🕰️. Da vi kom op tørede vi os og lavede aftesmad🍽️. Da vi havde spist hoppede vi i seng🛌 og sov næsten lige med det samme😴. Ses i morgen🌅.Read more