Satellite
Show on map
  • Day 80

    Surfing🏄 ved Dicky Beach🏖️

    May 5, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

    Idag vågner vi op til en dejlig dag☀️ og at SURFE I🥳. Men før vi SURFER🏄 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi ankom til møde stædet ved Dicky Beach🏖️ fik vi surfboards🏄 og så ud i vandet💦. Da vi kom ud i vandet var det meget svære😳 og at SURFE end ved Coffs Harbour fordi bølgerne var meget større🌊. Da vi havde SURFET i 2 Timer og jeg var kommet op og stå på brættet🏄 1 gang mens jeg havde en bølge🌊🥳 og det var SYGT🤩. Da vi kom tilbage var der en 34 årig dame som lignede en 19 årig🤨 som spurgte os om vi ville spise🍽️ aftensmad🍝 med hende😏 og mor sagde… JA❗️🤩 så hende skal vi spise middag med😏. Men før vi kørte🚐💨 hjem skulle vi have lidt frokost🥗. Da vi havde spist🍽️ kørte vi hjem og legede i POOLEN💦. Da vi legede i poolen💦 kom der en Australsk🇦🇺 pige🇦🇺👧 hen til os og spurgte om vi ville lege i poolen💦 og det ville vi gerne🤪. Da vi havde leget med pigen i næsten 2 timer🕰️ skulle A og jeg op og i noget tøj👕 fordi vi snart skulle ud og spise🍽️ med hende der damen👱‍♀️. Da vi havde fået tøj på🙃 gik vi hen til en restaurant🧑‍🍳 som vi havde aftalt vi skulle mødes på😊. Da vi ankom og fandt damen som heder Varsha🙃 og endte med at kalde mig hendes Boy friend 🤣 og jeg kaldte hende min Girlfriend🤣. Da vi havde spist og hygget os skulle vi hjem🚐 og hun sagde at hun ville køre🚗 os hjem til campen🏕️ så det sagde vi ja til🙂. Da vi kom tilbage sagde hun at vi kunne spise morgenmad🥣 sammen i morgen tidlig🌅 så det sagde vi også ja til og såsagde vi ses imorgen🌅 og det gælder også jer så… Se Ya Tomorrow😝. PEACE ✌️ Williams Out.Read more