Satellite
Show on map
  • Day 82

    ATV🛺 tur ved Moreton Island🏝️

    May 7, 2023 in Australia

    Idag vågner vi op til dejlig solskin☀️ som er PERFEKTO👌 at køre ATV🛺 i men før vi ruller🛞 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi kom hen til ATV🛺 stædet fik vi hjelm⛑️ på og fik vist hvordan man kørte🛺 ATV,en. Da vi havde fået at se hvordan man kørte ATV,en🛺 skulle vi igennem en test📄 og jeg klarede det😎. Så nu er der kun 1 ting og gøre… LAD OS RÆSE🛞💨. Vi kørte stille🛞 i starten men så gik det hurtiger🛞💨 lidt senere. Da vi var færdige🏁 gik vi hen og spiste frokost🦐 jeg ville have nogle rejer🦐 og det fik jeg men de smagte IKKE AF NOGET😱 OG VAR HELT TØRRE😨 så dem spiste jeg ikke❌ men så fik jeg noget andet😁. Da vi havde spist🍽️ gikvi tilbage på værelset og slappede lidt af🫠. Lidt senere ville vi spille tennis🎾 så det bookede vi👍 og hyggede os😆. Da vi havde spilet🎾 gik vi tilbage på værelset og hyggede os resten af dagen😁. Aften ) her til aften🌇 skal vi spise Thai🇹🇭/Vietnamesisk aftensmad🇻🇳 og det var VILDT MUMS😋🤤. Da vi havde spist🍽️ gik vi hjem og slappede🫠 af og hoppede i seng🛌 så SEE YA TOMM…OW😴.Read more