Snorkling🤿 Ved Tangalooma Wrecks

May 8, 2023 in Australia ⋅ 🌬 21 °C

Idag vågner vi op til en dejlig dag☀️ men også ret blæsende💨. Idag skal vi ud og snorkle🤿 ved Tangalooma Wrecks⚓️ som er nogle a vrag⛵️ af nogle gamle skibe⛵️ på Moreton Island🏝️ men før vi snorkler🤿 skal vi have lidt morgenmad🥣. Da vi kom hen til stedet📍 vi skulle ud til vragende⛵️ med sagde de at turen var… AFLYST😢 fordi bølgerne var for vilde🌊😢. Men de sagde at vi måske kunne komme afsted senere🥳 men det var kun måske🫤. Men i stedet for at snorkle🤿 her til morgen skal vi på en vandretur 🥾 ud til en ørken🏜️. Så lad os få støvlerne🥾🥾 på🙃. Da vi havde vandret🥾 ud til ørkenen🏜️ fløj jeg lidt med drone
    🎮 og så gik vi videre🥾. Da vi kom hjem spiste vi frokost og hyggede😜. Da det var tid til at vi skulle ud og at snorkle🤿 gik vi derhen📍 og vi kunne godt komme afsted🥳. Da vi var kommet ud til vragene⛵️ hoppede💦 vi i vandet💦 og snorklede🤿. Da vi havde snorklet🤿 kom vi op på båden🛳️ igen og sejlede hjem🏡. Da vi skulle af båden🛳️ skulle vi næsten hoppe af fordi ellers fik vi føderne🦶i klemme😖 og jeg tabte min snorkel🤿 del 2➡️