Beachy life

February 12, 2015 in Australia ⋅ 🌙 24 °C

Heeee vriendjes!

Been a while again.. Ik houd mij voornamelijk bezig met chillen en voor de kids zorgen. Vrijdag staat er een trip op de planning dus dan heb ik wat spectaculairder nieuws te melden I guess..

Dit weekend was een beachy weekend. Zaterdag heb ik 45 km gefietst richting strand en terug. Fietsen vind ik heerlijk en ik ben van mening dat je dan veel meer ziet van de omgeving dan met de bus. Ik bezocht twee stranden: city beach en Scarborough. Het verschil met de eerste keer strand, met de boys, was dat het water hier veeeel onstuimiger was, oftewel hoge golven en genoeg vertier op zee.. Scarborough is hip and happenings en daar hangen veel jongeren rond, er zijn ook veel faciliteiten, maar ik geef de voorkeur aan citybeach. Rustig en genoeg te lachen met mijn matties de zeemeeuwen. Ik weet niet wat het is met die beesten, maar ik vind ze hilarisch. Hoe dom ze om een klein beetje eten vechten en hoe ze tegen de wind in proberen te struggelen wanneer het hard waait. Enig..

Verder heb ik nog opgepast bij een ander Nederlands gezin, expats. Oftewel mensen die leven in een bijzonder wereldje waarin men werkt bij een bedrijf dat je ieder moment naar een ander werelddeel kan sturen omdat daar meer werk is.. Dit kan overigens wel over jaren gaan, maar toch. Hoe bouw je in zo'n bestaan een leven op? Steeds een wisselende verblijfsplek, ander huis, andere gewoonte en andere mensen. Lijkt mij een vrij eenzaam leven. Alhoewel reizen natuurlijk fantastisch is..

Over de zee gesproken: deze week knutselactiviteiten met schelpen.. Er leuk!
    Verder: some backing with the boys ? cake en koekjes.. Vielen in de smaak.

Later!

Love