• Day 6

Boat trip - Camino, Blue lagoon

September 20, 2015 in Malta ⋅ ☀️ 22 °C

Miutan bucsut vettunk az oregtol elindultunk vissza Camino fele. A sziget egyebkent a legkisebb a harom kozul, egy csalad el rajta, egy rendor es ket szalloda talalhato. Ezt az oregtol tudtuk meg, aki anno 14 eves koraban az egyikben dolgozott nyari munkan.
    A tenger mar nem volt annyira durva, mert a vissza iranyba a hullamokkal mentunk, viszont a azel fujt rendesen tovabbra is. Uh nagy nehezen kikotottunk a szigeten, mert ahogy dobalt a hajo es eleg kihivas volt. A kovetkezo problemas pont a strandra valo eljutas volt, mert annyira fujt a szel, hogy majdnem levitt bennunket a hegyrol. Aztan pedig a viz. Opyan hullamok voltak, hogy a vizimento nem gyozott folyamatosan futyulni es terelte egybe az embereket. A viz egyebkent kristalytiszta volt, feher homok, vilagoskek viz, tiszta thai tenger feeling. Csak sajnos az idojaras miatt annyira nem tudtuk kielvezni, mint amennyire lehetett volna. Snorkelezni pl abszolut nem tudtunk. De furcsiztunk egyet, aztan ettunk meg egy tonhalas wrapot es indult is vissza a hajonk, amire eleg nagy kihivas volt felszall i, mert a belepo sokszor elemelkedett a bejaron es a viz folott logott a semmibe. De kalandos volt legalabb a visszautban is valami. 😊