• Day 5

Komp ut Liparira es erkezes

July 4, 2016 in Italy ⋅ ☀️ 28 °C

Persze nem sikerult odaernunk 1 oraval korabban a komphoz, raadasul szegeny Sanyi tokre elfaradt az ut alatt, alig birt ebren maradni, de azerencsesen megerkeztunk Milazzoba, ahol se az irodat nem volt egyszeru megtalalni, mert mas neven futottak mint a voucher amit emailben kuldtek, se az autos bejarot a komphoz. De mindegyiket megtalaltuk vegul, bar ez utobbit kicsit nehezebb volt, se varnunk nem kellett, mert majdnem mi voltunk az utolso liparira felszallo auto. Utanunk a Vulcano szigetere erkezok szalltak fel, mert az volt az elso megallo. Sajnos kajat mar nem tudtunk kint venni de szerencsere a bar kinyitott az indulas utan, igy a vacsiig kihuztuk. A lipari szallasunk bookingos volt de a kiadas modja kicsit airbnb-re hajaz. Egy csajszi adja ki, nem hivatalos hotel vagy panzio, es 3 apartman van a hazban. Egyszeru, de aludni tokeletes, jo helyen van es a haz is szepen felujitott, es huvos is, van benne minden amire szukseg van. Igy kipakolas utan neki is indiltunk hogy egyunk egy jot. Sajnos a tripadvisor elso helyeken cukraszdakat es barokat hoz, es ahol nem volt egyertelmu es kineztuk az is szendvicsbar volt de azt nem akartunk enni. Igy a kikotoben bementunk egy Al Pescatore nevu helyre es megvacsiztunk. Sanyi kardhalat evett en pedig branzino filet, mindketto finom volt, jo kis salit kertunk hozza es jo uveg borral 😊 desszertnek pedig sziciliai cassata-t feleztunk, ami finom volt de eleg edes, igy egyszer jo volt kiprobalni de azert jo hogy feleztuk, egyedul egyikunk se tudta volna megenni.Read more