• Day 5

La Rocca

July 4, 2016, Tyrrhenian Sea ⋅ ☀️ 27 °C

Miutan cipot huztunk elindultunk megkeresni a La Roccara felvezeto ut kapujat, ugyanis az egesz hegy termeszetvedelmi ovezet, igy jegyet szednek a hegymaszasert, plusz szamon tartjak egy kockas fuzetben hogy a jegyeddel mikor mentel be es mikor jottel ki, igy nem celszeru elvesziteni a hegyen mert akkor orokre a fogja leszel 😜
    Persze a tripadvisoron nezte ki Sanyi hogy a La Rocca kihagyhatatlan, de mindenki azt irta hog a reggeli orakban induljunk neki. De mivel mi kemenyek vagyunk, igy a legnagyobb hosegben, delutan 2kor indultunk neki a maszasnak. Az elejen meg lepcsos de a Castellohoz fel mar kavicsos ut vezet fel, egy kijartabb osveny, szoval tenyleg elkel a cipo, flipflopban eleg kuzdelmes lehet. De valoban nagyon szep a kilatas fentrol, belatni az egesz terseget. Mondjuk Sanyival megtalaltuk a piaci rest, mert szuper lenne ha a hegyrol, mondjuk a Castellobol indulna lefele egy canopi jellegu lecsuszo hogy visszafelel ne kelljen az ossze vissza uton botorkalni. Szerintunk szuper lenne oda 😃 de mivel ezt meg ott nem ismertek fel ezert legyalogoltunk, meg egy gyors csobbanas es mar indulnunk is kellett Milazzoba a komphoz mert mar kesesben voltunk.