• Day 1

Megerkezes es vacsi

February 28, 2017 in Italy ⋅ ⛅ 14 °C

Rómába Sanyival külön érkeztünk, O Almatibol jött, mert munka miatt ki kellett mennie 3 napra, én pedig Budapestről. A római reptéren taliztunk, 10 perc eltéréssel érkeztek a gépek. Bár én előbb bejutottam, de alig lett meg a csomagom, mert rosszul írtak ki melyik szalagra érkezik. Amikor már többen mentünk a reklamaciohoz, akkor jött egy csaj és mondta h nézzük meg a másik szalagot mert szerinte oda érkeztek. A lenyeg h meglett, így kicsit később értünk a szállásra mint terveztük. Viszonylag külvárosban lakunk, a Cornelia megállónál, de nagyon kis tuchtig. Szép, tiszta és jól néz ki nagyon, egy B&B-s szállás egy lakoepulet 5. Emeleten. Meg elsetaltunk a közelbe vacsizni egyet, amit a TripAdvisoron néztünk ki, a Banco 36-ba. Jó kis hely volt, nagyon finomat is ettünk, és nagyon jó fej volt a pasi, aki kiszolgált bennunket. Mivel a repülőút miatt eleg éhes voltam így kicsit korán mentünk, meg negyed órát várni kellett a vacsora időig Uh a számlát is úgy hozta a végén h "hungry friends". Feleztunk egy tintahalas nyarsat eloetelnek, utána meg mindketten tésztát ettünk. Nagyon fini volt, tényleg.Read more