Satellite
Show on map
  • Day 5

    Roma vs Napoli

    March 4, 2017 in Italy ⋅ ⛅ 14 °C

    Folytatva a nap "hagyományát" persze innen is kestunk. Sikeresen leadtuk a kocsit a temininel, majd én ettem egyet ott valamelyik kis helyen, padlizsanos-paradicsomos-mozzarellas kis szendvicset aztán irányba vettük az olimpiai stadiont. Meg amíg vártam Sanyira fogadtam online a Rómára ha már ott voltunk. A 15 perces késesunket követően gyorsan megtaláltuk a helyünket, és a Roma meg egész aktívan is játszott, tobb helyzetük is volt, de mindegyiket kihagytak. A standionban szuper hangulat volt, a B közep folyamatosan énekelt valamit, aztán a Nápoly helyzetbe került és ki is használta, így lett 1-0. Akkor kicsit azért lejjebb hagyott a hangulat de meg mindig nagyin drukkoltak. Bár néha a szemben levő max 100 fos nápolyi szurkoló brigád is eléggé felerősödött hangilag. 😊 a 2.napolyi gólt követően már inkább a szitkozodas miatt voltak hangosan bár a több ezer haragos romainak is van hangulata 😃 főleg h a rómaiak rengeteg helyzetet kihagytak. Közben meg el is kezdett szakadni az eső, Uh ezt szerencsésen atveszeltuk fedett helyen. Végül nagy nehezen a romaiak a hosszabbításban bepreseltek egy gólt, így lett a vége 1-2. Pont erre tipp éltünk amúgy csak az oldal volt rossz 😃az eredmény ellenére nagy emlék marad életem első meccse élőben 😉Read more