• Day 1

Bad Goisern erkezes

June 1, 2017 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

Csutortokon fel 7 kornyeken erkeztumk meg final4 turank első állomására, Bad Goisernbe, közel Halstatthoz. A szálláson nagyon kedvesek voltak és flottul ment minden, egyszerű és tiszta volt a szívnak is és nagyon szép a kilátásunk is. Eredetileg Halstattban akartunk megszállni, de röviddel az indulas előtt elfogadható áru szobák már nem voltak. De a Pension Leprich is tökéletesnek bizonyul egy ejszakara. Megérkezés után Sanyi meg futott egyet, aztan elindultunk vacsizni Halstattba. De addig már nem jutottunk el mert útközben megálltunk egy szimpatikus fejen a Traun folyó mellett. Amit nagyon jól tettubj mert valószínű nem vacsorázunk ha tovább keresgelunk, ugyanis már majdnem 9 volt és a legtöbb osztrak konyha 9-kor zar, mint ahogy ez is. A pincér meg is kert bennünket hogy lehetőség szerint gyorsan valasszunk mert zárnák a konyhát. De finomat ettünk amugy, Sanyi saiblingot (ez egy hal fajta) salival és petrezselymes krumplival, én pedig valami túrós toltelekkel töltött raviolit vad fokhagyma mártással. Uh jot kajiztunk, megnéztük meg holnap hova kell menni a Salzwelthez, aztán hazamenitunk lepihenni.Read more