June 2017

Deutsche Alpenstrasse

June 8, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 21 °C

A kastély után elindult bécsi rokonainkhoz ahol vacsorával vártak bennünket. Sajnos belefutottunk egy eleg nagy balesetbe így kicsit megcsusztunk pedig már majdnem az autópályánal jártunk. Addig pedig a Deutsche Alpenstrassen cabrioztunk végig, szinten csodaszep kis ut volt.

Neuschwanstein castle

June 8, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 19 °C

A kastély már régi álmom volt, mert volt egy Világ 100 csodája nevű konyvunk és benne volt. De sajna kicsit csalódás volt. Nagyon nagyon sokan voltak, túlzsúfolt volt minden és raaadasul csak eleg késői csoportba tudtunk volna bemenni meglátogatni a kastélyt ezért ugy döntöttünk hogy fel megyünk megnézzük távolról, lefotozzuk és lejovunk. Már a hídra is alig lehetett feljutni amiről lehet látni távolról a kastélyt olyan tömegnyomor volt, és a biztonsági aki ott volt a hídnál azt mondta h ez hétvégén meg sokkal rosszabb. Ha valaki meg akarna nézni a kastélyt akkor mindenképpen hétközben menjen és két nappal előre lehet foglalni turnust is amivel meg lehet nézni a kastelyt és nem kell ra több orat várnia. A feljutás pedig lehet gyalogosan, busszal vagy lovaskocsin. Egyebkent tényleg nagyon szép a kastély csak a tomeg nekünk elvette a kedvünket hogy rövid időn belül vissza jöjjünk megnezni.Read more

Reggeli a Bodensee partjan

June 8, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 17 °C

A szallasadonk javasolta hogy mindenképpen a ti parton reggelizzunk úgyhogy meg is fogadtuk a tanácsát. A szállás amúgy kb 2 perc sétára volt a parttól és meg este kineztunk egy beach club nevű helyet ahol lehetett reggelizni is hat egyáltalán nem bantuk meg. Finom reggeli, csodás idő, gyongyoru panorama, nem is kell ennél több 😎🍳☕️☀️Read more

Esti seta a Bodensee partjan

June 7, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 16 °C

7-re érkeztünk meg Friedrichshafenbe, ami egy nagyon helyes városka a Bodensee partján. Ahogy a szállás adónk mondta tegyük le nyugodtan az autót mert oda vissza 30-30 perc séta a belvárosi rész végig a parton, azon kívül nincs semmi érdekesség. Nagyon jo fej volt amúgy, ajánlott éttermet is, és nagy mazlink volt mert a lakásban nem volt senki más rajtunk kívül pedig csak egy szobát vettünk ki 🙂szóval vegigsetaltunk a tóparton, szembe a havas svájci alpokkal, nagyon szép volt. Elmentünk a Zeppelin muzeumig, ami sajnos már zárva volt, de lehet zeppelinnel utazni is egyet Uh ide meg vissza lehet jonni egy hosszabb pihenésre is mert van program boven és szép, nyugis kis hely. És nagy egyetemi város is amúgy amit nem tudtunk róla.Read more

Donauquelle

June 7, 2017 in Germany ⋅ ☀️ 14 °C

Triberg után a Duna forrása fele indultunk tovább hogy megnézzük honnan is indul a folyó ami Szentendre mellett folyik el. Meg emlekszem egy fotóra, amikor Apu volt ott, azt hittem egy erdő közepén van, mert kicsit sötét volt a fotó. De egy csodaszép kastely parkjaban található. Mivel mások is ezért mi is dobtunk penzt a forrasba, bár fogalmunk sincs hogy mit jelent de azért biztos ami biztos, kívánunk mindketten. 😃Read more

Triberg es a vizeses

June 7, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 13 °C

Baden-Baden után folytattuk utunkat a Fekete erdő belsejébe, hogy megnézzük Németország legmagasabb vízeséset, a Triberg vizesest. Már maga a városka is nagyon cuki, helyes, színes kis házakkal van tele, és a domborzata sem egyhangú, nagyon jó hangulata van. Ráadásul minden harmadik üzlet Kuckuksuhren-t árul, rengeteg fele, típusú, méretű van belole. Így nagyon viccesek, de azért ha otthon kakukkolna minden órában, lehet hogy nem lenne sokaig életben az óra. Miután megtaláltuk a vizeseshez vezeto park főbejáratat, kitaláltuk, hogy megcsináljuk a piros túrát, de előtte, hogy bírjuk ettünk egy jó kis feketeerdo sonkatalat ha már a Fekete erdőben voltunk 😃 így legalább volt mi lemozogni 😉 a vízesés pedig csodaszep, nem szabad kihagyni. Az egész termeszetvedelmi terület szépen gondozott és kialakitott, ha valaki nem csak a vizesesre kiváncsi 3 kulonbozo túra útvonal közül lehet választani, kulonbozo tavokkal. És rengeteg cuki mókus rohangál az útvonalon ami külön remek. A túra útvonalon talalhato egy Bergsee nevű to, aminek az érdekessége hogy 1924ben itt rendeztek meg a műkorcsolya EB-t mert Berlinben nem volt eleg hideg hozza. Szép a to nagyon, de nem mondana meg az ember h kori EB volt itt valaha 😃Read more

Delelotti varosnezes

June 7, 2017 in Germany ⋅ 🌧 13 °C

Bepakolas után és az eső elalltat követően elmentünk a belvárosba reggelizni egyet, majd tettünk meg rgy nagy kort elindulás előtt. Annyira jó hangulata van a városkának, szuper jó volt sétálgatni egyet és már az idő is napsutesesre fordult. Ami nagyon vicces volt hogy kb minden sarkon gyógyszertár volt, így vagy nagyon betegek vagy nagyon egészségesek itt az emberek. A város tábla alá ki is lehetne tenni, Baden-Baden, a gyógyszertárak városa. 😃Read more

• Day6

Nurburgring - Nordschleife

June 6, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 17 °C

Sanyi másik nagy bakancs listás pályájára a Nurburgringre is ellátogattunk. Mivel a public driving 17:15-kor kezdődött, így előtte bavasaroltunk már emlékeket, hogy itt is jártunk. Vettünk egy 1000 db-os puzzle-t is, kiváncsi vagyok mikorra fogjuk kirakni, ismerve magunkat 😃a pályán menni szuper volt, én vegigkattingattam Sanyinak miközben vezetett, ami nem volt kevés mivel egy 21 km hosszú pálya, egy erdo közepén a hegyekben is látványnak sem utolsó, de persze a vezetési élmény a fő, ami Sanyi szerint zsenialis volt. Amíg meg nem engedtek be a pályára nezegettuk néhány autót amit lehet bérelni hogy vegigmenj vele a pályán, hat eleg menő járgányok voltak, de eleg menő fizetés is kell hozza hogy néhány kort megengedhess magadnak ezekkel az autókkal. Majd visszajövünk ha megnyerjük a lottó 5ost 😜Read more

• Day6

Vacsi Baden-Baden

June 6, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 11 °C

A Nurburgring után irányba vettük Baden-Badent a Fekete erdő északi kapuját. A szallasunkat itt is gyorsan megtaláltuk, es szinten szobát bereltunk. Eleg egyszerűen volt berendezve és kicsit elhasznált is volt több minden a szallason, de a srác aki kiadta jó fej volt. Miután kipakoltunk, elindultunk a belvaros fele, hogy szetnezzunk egy együnk is valamit. Nagyon helyes kis fürdőváros, csodaszép épületekkel. Nagyon jó a hangulata is a belvárosi resznek, de mivel már esteledett így kitaláltuk, hogy majd holnao délelőtt meg teszünk itt egy kort. A Leo's restaurant-ra esett a valasztas hogy majd itt vacsizunk, mindketten halat ettunk, Sanyi lazacot, én dorada-t, isteni finom volt mindketto. Sanyiehoz volt párolt spenót, amiben fokhagyma, apróra kockázatot vöröshagyma és szinten apró aszalt paradicsom darabkak voltak. Isteni finom volt, muszáj lesz itthon kikiserletezni, mert ilyet meg szeretnek enni mindenképpen 😋Read more