• Day 8

Bodega El Grifo

October 25, 2017 in Spain ⋅ ☀️ 24 °C

A vulkán látogatás után elmentünk Lanzarote leghíresebb és legrégibb boraszatahoz is, bár ekkor már tudtuk h meg vissza kell mennünk Playa Blancara mert egyrészt nálunk maradt a kulcs és Sanyi ott hagyta az egyik polojat. De ha már ilyen közel voltunk, akkor nem hagyhattuk ki. Volt ott egy helyes kis bor múzeum is és befizettunk egy 6soros borkostolora. Ami a legmeglepobb volt h a csaj megkérdezte h honnan valók vagyunk, odahívta az egyik kolléganőjet, aki magyarul szolt hozzánk... nagyon meglepő volt hirtelen, de jó fej volt a csaj. 😊kiderült h 2 éve el Lanzarote és anyukája pont azzal a géppel erkezik, amivel mi megyünk vissza. O is megerősítette h a két legjobb hónap Lanzarote latogatasara a szeptember és október.
    Először megnéztük a bor múzeumot, majd ki lehetett menni a szőlőbe is. Nagyon érdekesen ültetik, kofallal vedik be az uralkodo szél elől, amely ÉK-rol fúj DNy fele. Régen tőkénként felkorivesen védtek őket, de ma mar több helyen áttértek a soronkenti falra, egyrészt helykihasználás miatt, másrészt így egyszerűbb szedni. A kóstoló is nagyon jó volt, a borkinalatbol lehetett valasztani h melyik hatot szeretnénk kóstolni. Ez annyira jol sikerült h rendeltünk is haza egy kartonnal belőle, persze csak Martiakekhoz tudtunk, mert Bécsig szallitanak de Mo-ra már nem. Így meg tovább elvezhetjuk majd Lanzarote ízeit 😉