• Day 6

Me ei ole rannas lamajad

November 28, 2021 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Tuli välja, et eile oli saarel tõsiselt ette võetud pidutsemine, Sander teadis rääkida, et terve tänav tantsis💃🕺. Esiteks oli meie hotelli üleval baaris diskor kella 23ni ning jah, hotelli baar asub meie toa üleval kohe. Ning teiseks otsustati kõrval asuvas baaris kella 5ni hommikul muusika täiel kõril huugama panna, mistõttu Sander magada eile ei saanudki, Eneli magas nagu nott.
    Hommikul proovisime kohe randa minna ja saime üsna varsti aru, et meil on seal igav, tahaks mingit tegevust. Niimoodi me siis kõndisimegi mööda saarelinna ringi, proovisime jahutavaid jooke, tutvusime linnaga ja kui päike oli piisavalt kütnud, siis käisime kiirelt ka vees ära. Sattusime juhuslikult peale ka kohalikule pesapalli mängule. Täna õhtul käime ka spordiplatsil ära, eile mängisid kohalikud võrkpalli, vaatame mis sportmängu täna ette võtavad.
    Nüüd õhtul on diskor jälle ülakorrusele pulti tulnud, eks vaatab kuidas tänane öö möödub, kas saab ka Sander magada või peab terve öö jalga keerutama.