• Day 8

Yucatani poolsaar

November 30, 2021 in Mexico ⋅ ⛅ 27 °C

Kella seitsmese praamiga lahkusime Holboxist ja võtsime suuna Rio Largatose poole. Sõit sinna kestis autoga enamvähem kolm tundi ja kohale jõudes võtsime tuuri. Kui eile me flamingosid ei näinud, siis täna nägime 🦩😀. Koht kuhu mootorpaadiga meid viidi on siis Rio Largatose biosfäär, kus giid tutvustas ja sai meile näidata mõningaid linnuliike, nendest 450st keda seal leida võib, samuti nägime krokodilli, kes oli meie paadist umbes meetri kaugusel, jaaguari ei näinud kahjuks, aga ta kindlasti piilus meid kuskilt ning loomulikult siis flamingod. Väga huvitav kogemus ning tuurigiid oli ka lõbus ja äärmiselt teadlik kõigest ümbritsevast loodusest.
    Kui tuur läbi, siis sõitsime edasi linna nimega Izamal, see linn peaks Katsile meeldima, nimelt on seal linnas kõik majad ja hooned kollased, ehk siis kollane linn 🏘️
    Järgmine peatuspaik on meil linnas Merida. Suur linn, esmapilgul tundub väga teistsugune kui näiteks Mexico City. Homme tutvume Merida linnaga ja siis juba uued kohad.