• Day 14

Reisipäev ja tagasi Mexico Citys

December 6, 2021 in Mexico ⋅ ⛅ 17 °C

Tänane päev oli täis ainult rändamist. Esimese asjana hommikul läksime Cozumelis praami peale, et jõuda Playa del Carmenisse kus ootas meid meie rendiauto. Järgmise sammuna pidime rendiauto Cancuni ära viima, pärast mida läksime lennuki peale, et jõuda Mexico Citysse. Cancuni lennujaamas pidime maksma 50 eurot selle eest, et äraantav pagas oli 3 kilo üle lubatud kaalust, lubatud oli ainult 15kg ,meil oli 18 😑
    Siis lennu väljalend hilines peaaegu poolteist tundi, millest tund aega pidime lennukis istuma, õnneks olid meil jälle kuidagi VIP priority kohad sattunud . Sander jäi kohe alguses magama ja kui ärkas, arvas, et olime juba maandunud, tegelikkuses polnud veel lendugi tõusnud 😆
    Seega meie jõudmine Mexico Citysse jäi hilisemaks kui oleks pidanud ning lõpuks taksoga hotelli jõudsime kella 19 ajal alles.a Tegime kiire õhtusöögi ja homme õhtul kell 21 Mehhiko aja järgi algab tagasisõit Eesti poole (Eesti aja järgi kell 5 öösel siis).