Satellite
Show on map
  • Day 19

    Tam Coc 1 - Aanrommeldagje

    June 30, 2023 in Vietnam ⋅ ⛅ 31 °C

    Het is midden in de nacht. Guido slaapt in t ene bed, want die is niet lekker na gisteren. Ik lig in t andere bed met Annabel. Die heeft een diepere kuil, dus we liggen tegen elkaar aangeplakt in t bed. Met regelmaat wordt ik even wakker. Op 1 van die momenten vind ik Annabel wel erg nat aanvoelen. Zo warm is t toch niet met die airco? Nee, d'r hoofd is droog. Iets verder naar beneden, ontdek ik een zeiknat bed. Lekker.... ik herinner me dat ik haar niet heb laten plassen gisteravond na 2 glazen drinken... Annabel heeft nergens last van want die slaapt gewoon door. Samen met Annabel schuifel ik naar de rand van t bed om daar balancerend verder te gaan slapen.
    De volgende morgen hebben we een prima ontbijt, de lakens zijn droog, maar Guido voelt zich verre van tof. Met hoofdpijn en sterretjes weer terug het bed in.
    Ik vind het te warm om iets actiefs te ondernemen en besluit samen met Annabel te puzzelen en te kleuren op bed. Halverwege de dag voelt Guido zich iets beter. De relaxdag voortzettend gaan we ergens wat drinken, naar de bootjes kijken en hebben we Indisch gegeten. Morgen maar weer iets actiefs doen.
    Read more