Cruise in de Halong bay met Prive eiland

December 30, 2017 in Vietnam ⋅ 🌬 21 °C

Met oud en nieuw hebben we een 3 daagse partycruise geboekt door de Halong Bay.
    Een groot cruiseschip met 3 jacuzzi's aan boord, een dansvloer, mooie kamers, een zonnedek, 3 masten met zeilen.

De eerste dag zijn we wezen rondvaren door de Halong Bay, gingen we kanoën door een grot en daarna zwemmen bij de boot met watertrampoline.

Het was niet echt warm en zonnig dus al gauw verplaatste we ons met z'n alle naar binnen om lekker te bubbelen in de jacuzzi's. Daarna hebben we nog bier yoga gedaan en na het diner gingen de voetjes van de vloer op de dansvloer.

De volgende dag, oudjaarsdag, zijn we met het cruiseschip naar een privé eiland gegaan genaamd "Freedom Island". Een eiland met standen aan beide kanten. Hier konden we relaxen, beachvolleyballen, nog wat meer kanoën, en het eiland verkennen.
    Die avond was het oudejaarsavond en hadden we een enorm bonfire en een countdown.
    Na iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst te hebben werden er een paar nieuwjaarsduiken gedaan werd er nog wat gefeest.

De volgende dag gingen we met de boot weer terug naar het vasteland en met de bus terug naar Hanoi. Die avond hadden we de nachttrein naar Hue!