Satellite
Show on map
  • Day 4

    Razvajanje

    February 21, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

    Če ne veš kaj bi šel gledat... Greš pa na masažo... Ja teh je pa tuki kokr češ... Jst sem šel že prvi dan na tajsko masažo pa še vceri na masažo nog... Rabu, zarad stresa... :) Aja pa da odgovorim že v naprej, ni bla s happy endom... :) V bistvu za enkrat sploh ne vem od kje tok povezovanja tajske s sex turizmom, ker za vidt ni blo nič... Je pa res, da ga nisem nič zural do zdej in možno je, da sem se setal po napačnih soseskah...

    Aja masaža, tajska mi ne zgodi prevec... Se mi pa zdi, da sem zadnjih par minut zaupal ker mi ni blo pol nič jasn, ko me je spraševala od kje sem... Masaža nog mi je bla pa zakon... Oboje 1 ura, okrog 8 eur...
    Je pa čist mem, da v večini masažnih salonov na steni še geslo za wlan in pol vids turiste, ki jim masirajo noge oni pa vsi zraven na telefonih... Kr neki ampak vsak po svoje...

    Obvezen čaj po masaži...
    Read more