Satellite
Show on map
  • Day 5

    Proti Ko Pha-nganu

    February 22, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

    Dost Bangkoka, proti plaži... Karto do Ko Pha-ngana sem kupil na železniški postaji in je vključevala nočni vlak potem avtobus in na koncu ladjo, bla je pa okrog 25 eur. Vlak je startal ob 18:30 na otok sem pa prišel okrog 13:00 naslednji dan, čist ubit ker sem bolj slabo spal. Zarad ful moon party-ja so bli vsi vlaki skor zasedeni in sem dobil sam zgornjo pojstlo, ki je sicer cenejša ampak sem tud kmal ugotovil zakaj...

    Se nikoli se nisem peljal s takim vlakom tko da nisem imel pojma kaj pričakovat. Sicer dost nisem razmislju o tem ampak v glavi se mi je naredila kr ena slika o nekem kupeju kjer sva notri 2 in ima en zgornjo in en spodnjo posteljo... No, ni tko... :) 2 zica se zložita v spodnjo pojstlo, zgoraj pa odpre eno loputo in rata zgornja pojstla. S tem da so to nardil že ful zgodi, okrog 20ih pol mors na svojo pojstlo kar je totalna beda če si zgori, ker je okno samo spodaj. In tuki, kjer je celo noč toplo mi je bil totalen užitek gledat pokrajino pri do konca odprtem oknu, tud pol ko je že noč ratala... Ko greš pa na zgornjo pojstlo pa ne vidiš nič pa še vroče je... Ampak nimam se kej pritoževat, ker sem pol govoril z enimi Francozi, ki so še zgornje pojstle zamudil in so bli od 18:30 do 6:30 na navadnih zicih...

    Aja na ta skret se pa že ko smo stal ne bi postavu, kaj šele med premikanjem... Raj v hlače...
    Read more