Satellite
Show on map
  • Day 7

    Po prekrokani noči...

    February 24, 2016 in Thailand ⋅ 🌙 27 °C

    Rekreacija in junk food... :)

    Vstal okrog 12ih in še ves pobarvan šel direkt na burger, potem pa na kavo v Lazy House al neki tacga, ki je bil vrhunska izbira za ta dan... Tm je cel kup kavcev in platen in na vsake 2 uri vrtijo filme. Take s Sethom Roganom, ki se jih doma nikol ne bi spomnu gledat za tuki so bli pa vrhunski...

    Ko sem pa pogledu Anchor man in Knocked up, aja pa milijon nas je blo, vsi skrokani od vceri, pa sam ležal po kavcih in se smejal... No, ko sem pogledu sem pa vidu da bom zgnil in sem se spravu na fitnes po 3 mesecih, na Tajski... :) Bla je vrhunska odločitev, ker sem se potem počutil odlično, telovadnica in naprave pa... Jao, jao... To mora bit ene 7 mi lastnik, vse zarjavelo, pol pa skupi drži sam še ductape...

    Če sem pa dan že začel z junkom, ga lahko pa še končam z eno pizzo... :)
    Read more