• Day 7

Full moon party

February 24, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Končno party zarad katerega se na otok za par dni vsuje do tudi 40.000 ljudi in zaradi česar nasponajo vse cene in tudi prodajo čisto vse kar imajo... Proti večeru začnejo vsi na polno pripravljati provizoricne bare, kjer se prodajajo skoraj izključno bucketi z vsemi mogočimi zganicami. Za od 4 eur naprej dobiš mini "lavor", led, zgano pijačo, pijačo za zmesat in slamice... Valda so ti ta najcenejši s kakšno lokalno zganico za katere po hostlih opozarjajo, da se jih je treba izogibat, ker kaj tud sami varijo in se vsake tok časa ne konča najbolj... No jst sem se jim uspešno v celoti ognil in celo noč ostal samo na pivu zaradi česar sem si bil naslednji dan hvaležen.

Če ne je pa večina v čimbolj fluorescentnih barvah pa še cel kup body painta se uporabi. Naš hostel je celo oglaševal, da za party oni zastonj barvajo kar je blo sicer sam delno res, ker niso nikogar barval, so pa priskrbeli barve in vsak se je lotil po svoje. No, jst sem prepustu to delo kr profesionalki čez cesto za par eur.

Če ne pa party nič posebnega... Milijon ljudi na plaži, cel kup različnih muzik, večinoma pa elektronska, vse pijano, baje ogromno tud nadrogirano in to je to... Če bi mel tuki maturanca bi verjetno kr umrli od sreče, zdej pa lohk rečem da sem vidu in da ne rabim več pridt na zasoljene cene in masovno pijanko... Je pa kul, ker bi bil čist tečen, če tega ne bi vidu... :)