Satellite
Show on map
  • Day 18

    Spanje v pocen bungalovih

    March 6, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

    Sigurno je tudi cel kup hudih bungalovov s klimo ampak ne za 15 eur... Beda če potuješ sam in hočeš mal privatnosti in ne vedno spat v šeranih sobah, je to da mors vedno plačat sobo, v keri bi bla lahko 2, sam. Tko da budget, ki sem si ga zamislil za spanje, 10 eur na noč, na jugu Tajske ni izvedljiv, če hočem spat sam. Med potapljanjem sem bil pa zmatran tko, da se res nisem hotu še v hostlu guzvat...

    In za 15 eur dobiš npr. tegale lepotca... :) Ni, da bi se ga glih odklenil s kartico ampak sem pa imel po dolgem času toplo vodo. No, vsaj zadnjo dan, ko sem ugotovil, da bojler ne dela, ker moram varovalko notri porint... :) Ampak topla voda tuki ni tok nujna kot doma, večina teh čip bungalovov je itak nima, pa sploh ni panike. Aja, pa v vsakem dobiš ventilator, če je klima je pa takoj 30 eur...

    Vse very basic ampak sem se hitro navadil, na začetku mi pa ni blo čist kul... Preveč razvajen od potovanj do zdaj, ko so vedno padal sam hoteli pa še to 4 zvezdice, če se je le dal... Ampak sem hitro ugotovil, da ne bi bil čisto nič bolj srečen, če bi bil zdej v takem hotelu tko da čist fino... :)
    Read more