Satellite
Show on map
  • Day 19

    Spalna ladja

    March 7, 2016 in Thailand ⋅ 🌙 22 °C

    In grem naprej proti celini. V turistični agenciji sem se dvakrat premislil in na koncu odločil za Krabi oz. bližnje mesto Ao nang. Najboljša opcija je bila spalna ladja, ki gre ob 21:00 iz pristanišča, pristane ob 5:30 in ob 6:30 naprej z busom.

    No kot vedno, sem si ladjo predstavljal precej bolj fensi kokr je pol bla... Nisem se še navadu, vsakič presenečen... :) Ko sem pršu gor sem se kr mal zgrozil, ker je zgledal kot da nalagajo živino... Plus moj ventilator ni delal in samo dveh oken se ni dalo odpret in eden je bil moj... Na koncu se je izkazalo, da se je vse lepo zracilo, ni bilo vonjav in zelo dobro sem spal tako da mi je blo kar žal, ko smo že eno uro prej prišli v pristanišče ob 4:30. V pristanišču pa prva natega... Ko smo se vkrcavali na ladjo so nama vzeli obe karti, za ladjo in bus in čeprav sem nekaj protestiral me je bejba kr ignorirala jst pa nisem bil dovolj tečen, čeprav se mi je zdel sumljiv. Pa kolega s katerim trenutno potujem je tud reku, sej je ok, na bus itak vse spustijo... Ja niso naju... :) Po prerekanju in totalnem mutenju bejbe, ki nas je sprejela, kjer je blo totalno jasno, da točno ve kaj se dogaja oz. je bla verjetno tudi notri v nategi, sva kupila še eno karto za bus kar je men totalno dol visel, ker je blo to manj kot sem prejšnji dan dal za zajtrk in kavo, kolegu je šlo pa čist na živce in skor ni hotu kupit še ene karte... No, za dodatnih 6 eur sva prišla tja kamor sva bila namenjena...
    Read more