Satellite
Show on map
  • Day 28

    Prevozi

    March 16, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

    To je pa čudo božje... Odločiš se, da nekam greš, al na izlet al pa v drug kraj in gres v agencijo, ki so dobesedno na 100 m. Mal probas scenkat ceno, včasih rata včasih ne in si zmenjen. Prodajalc pokliče po mobitelu se neki zmeni, tebi da na roke napisan račun /karto in to je to. Aja sam še pove ti, kje in kdaj te bodo pobrali, ponavadi je kr pred recepcijo hostla, kjer si... Pol greš pa ven in imaš totalen filing, da iz tega ne bo nič in da si dal denar v črno luknjo... Sploh za prevoze v druge kraje, ki trajajo dalj časa in vključujejo več transportnih sredstev. Temu se reče joint ticket in vse ti zrihta isti prodajalc in to pomeni, da te npr. najprej poberejo s taksijem, pol se vkrcas na ladjo in od tam naprej greš z minibusom pogosto čisto do hostla, kjer spis.

    Zjutri te poberejo in pol kaos... Pojma nimaš kok časa bo kakšen prevoz traju, kaj vse boš vmes menju, komu mors dat kakšno karto ampak na konc si kr na cilju... Non stop lepijo nate nalepke različnih barv in glede na te barve te premescajo med kraji in vozili men pa ves čas nič jasno... Sam vsakemu, ki ga srečaš na glas ponavljaš kraj kamor greš in te al cudn gledajo al pa kam usmerijo... :) S tem da pol časa itak ne veš kje je tvoj backpack ker oni to skoz premetavajo...

    Nazadnje, ko sem šel iz Ko Lante na Phuket, so me pobrali pred hotelom in totalno nabili "taksi" ugotovili, da so zabukirali 1 osebo preveč tko da nas je blo v pickup trucku s klopmi skupaj z voznikom 14, ena bejba se je pa pač morala kolegici v naročje usest... Voznik nas je polepu z rumenimi nalepkami kar je pomenilo Phuket in pol 20 minutah vožnje nas je skipal ven in pokazal na ladje. Na ladjah so nas takoj usmerili glede na barvo nalepke in potem vsem z rumenimi nalepkami pobrali prtljago in zložili na kup, ostali z nalepkami drugih barv pa je niso smeli tam pustiti... Itak noben ni vedu zakaj... No pol se pa par ur vozimo se začne neko dret da vsi za Phuket gredo čez 5 minut na drug čoln... Kakšen drug čoln, mi pa sredi morja... Ampak Evo, čez 5 minut pride druga ladja (še vecja), sredi morja se naveze na našo, vmes dajo most in piči... Vsi za Phuket tja... Oni pa že premetavajo ruzake iz kupa na drugo ladjo... Na novi ladji spet nov model z drugimi nalepkami, ki veljajo za minibuse, ki že čakajo v pristanišču... Ladja pristane, grem do prvega ki zgleda da kej ve in zapiše me na en list in mi da karto s številko 17 in reče da grem iskat minibus s to stevilko... Najdem, šofer me vpraša kateri hotel, rečem da nimam še nič rezervirano, takoj uleti en njegov kolega z idejo kje bi blo dobro znotraj mojega budgeta in zmenjeno... Šofer me dostavi pred predlagan hostel, ki je bil res čisto kul in srečno prispel... :)

    Totalno hecno, ves čas si brez pol informacij, zdi se ti da skoz neki improvizirajo ampak kr vse se poklopi na koncu...

    Mogoče bi se kej bolj sekiral, če bi imel kje že plačane nastanitve al pa nujno kje za bit, ampak ker nimam mi pa čist del visi in ko kam pridemo, se nekam zicnem, kindla ven pa čakam... Pa tud, če bi me čist nategnl in bi mogu plačat kakšno dodatno karto... Ja bi pa jo, to so karte po cca. 15 eur... Tko da, izgleda kot kaos, očitno pa dobro naoljena masina... :)
    Read more