Satellite
Show on map
  • Day 29

    Capsule hostel

    March 17, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

    Ta mi je bil pa totalno zanimiv. Na Phuketu sem prvo noč dobil super privat sobo s klimo za dost ugodno tko da bi komot ostal ves čas tam ampak v takih sobah, ne spoznavaš ljudi tko da sem po prvi noči, ko sem se približno spočil, zamenjal za hostel s skupnimi sobami (dorm). In tale je bil precej dobro ocenjen pa kul je zgledal. Prvi šok, ko že bookiram (za azijo je najboljša stran Agoda, hostelworld se skrije...) kar pomeni, da je plačano, se pripeljem na lokacijo in ugotovim, da je hostel direktno na sredi Bangla roada, ki se ponoči kar trese od vse muske in mase ljudi... Skor me kap ampak jebi ga, sem itak rekel, da bom šel žurat to noč, tko da mogoče bom pa kej spal, po parih pirčkih. Ampak... :) Pridem dol in hostel je v kleti in tok v notranjosti da se niti pikico ne sliši, niti ko najbolj bobni zunaj, tko da čist hudo. :)

    Ime pa zaradi sob in postelj. Kot se vidi na slikah, je v sobi 16 ljudi, če je polna ampak so pojstle ločene v kapsulah, tako da nikogar ne vidiš s tem da ima vsaka še kar kvalitetno zaveso, tko da čista privatnost za čisto poceni... Ok, smrčanje al pa pogovarjanje zmotita ampak za to so pa slušniki brez kerih itak ne grem v noben hostel, za vsak slučaj... ;) Tko da fin hostel, ostal notri 2 noči, edini problem je bil ta, da zagotavlja tako privatnost in nima svojega bara, da se nihče ne druži. Tko da atmosfera pa najslabša do sedaj kar je bila pa kr beda.
    Read more