Satellite
Show on map
  • Day 29

    3D muzej, Phuket

    March 17, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 33 °C

    Huda fora... Muzej, kjer je cca. sto slik, ki dajejo občutek 3. dimenzije. Ko sem prebral review-e sem si čisto drugače predstavljal, sem mislil, da bom samo gledal hude slike. Pa ni tako, ko sem prišel so mi dodelili vodičko, ki je ves čas hodila z mano, mi vse razlagalo in me slikala povsod, kjer mi je bila slika všeč. Ko se mi že zdavni ni več dalo, me je vzpodbujala, dej še to, dej še to... Faca totalna... :) Nisem zihr a vsi dobijo vodiča ali ne, ker sem videl tudi skupine brez tko da ne vem a sem jo jaz dobil, ker sem prišel sam ampak bi bila beda brez nje, ker ona točno ve vse fore, kam se kje postaviti in pod kerim kotom da rata prava slika. Na sliki iz Street fighterja sva skupi, ker je prišla njena kolegica slikat. Aja pa bejba itak raztura vse fotiče na telefonih, pa ne sam fotiče... Kako je uletela v picture editorja, sliko obrnila na glavo tam kjer je bilo treba in vse shranila... Kot da bi bil njen telefon ne pa moj... :) Ne vem če sem imel tok naštudirane telefone takrat ko sem še delal v CPN Tech... :)Read more