Satellite
Show on map
  • Day 58

    Thingyan, Yangon, Myanmar

    April 15, 2016 in Myanmar ⋅ ⛅ 32 °C

    Thingyan je novo leto v Myanmaru (bivša Burma), ki se praznuje od 13. do 16. aprila. Tuki je mal drugac kot v Kambodži, ker se vse dogaja čez dan. Ampak čez dan je pa norišnica. V Yangonu se ljudje od 9ih zjutraj naprej vozijo po mestu na vseh možnih kamijonih in minivanih, po mestu so pa povsod postavljeni odri z musko, kjer čaka po 10 in več ljudmi s cevmi, da zalijejo vsak kamion, ki se tam ustavi ali pa pripelje mimo. In tko cel dan do ene šestih. To so taki prometni zamaški povsod... Pa nimaš sans, da nisi moker, tud če se kao ne greš. Ne obstaja... :) Ker poleg teh "uradnih" odrov je pa na vsake 30 m družba s svojimi sodi z vodo in lavorji, ki zalijejo vsacga, ki pride mimo. Uni ta bolj napredni majo celo agregate tko da tud oni zalivajo s cevmi. Še dobr, da sem točno vedu kam grem in sem zvečer nabavu waterproof torbico za telefon in denarnico, ker to nisi moker tko kokr, da bi te en z vodno pištolo pospricu, to si moker tko kot da bi v vodo padu.
    No, jst sem se zbudu z malice mačka, ker sem prejšnji večer spoznal folk iz novega hostla in smo bluzili do pol treh ponoč tko da sem šel samo na zajtrk in pogledat kako to zgleda in sem bil že moker. Tko da kaj češ, počakal prvi kamion, ki je pripeljal mimo in skočil gor in začel plesat z lokalci, ki so mi že ponujali neko njihovo čudno mešanico tko da sem sam nadaljeval prejšnji večer... :) Lokalci pa itak najbolj veseli, če zahodnjak skoči k njim na kamion, tuki turistov ni tok kot po drugih azijskih državah tko da na ulicah srečaš samo na vsake neki časa... Edini problem je ker se hočejo pogovarjat, ne znajo pa nič angleško. Tko da je skoz samo happy in happy new year, ko te valda zalijejo z vodo. Tko da sem zamenju ene 4 tovornjake vmes vsake tok časa skocu dol da sem se mal sprehodu, pojedu kakšen street food in kupu pircek in kr na enkrat sem se znajdu kr nekje. Pojma nisem mel kje sem, interneta nisem imel, kart ta GPS še nisem nalozu, ker sm glih pršu v novo državo tko da beda. Še dobr da sem hostel rezerviru čez Agodo (ala hostel world ) in da je mail ostal na telefonu tko da sem mal spraševal in po cca. 2 urah pesacenja prišel nazaj do hostla. Mrtu, sam še padu v pojstlo in šel naslednjič ven, ko so zaključili za tisti dan.
    Naslednji dan sem imel že dost vode. Hotu sem samo v miru pogledat pagodo, ki je glavna atrakcija mesta in kamor ne morš v kopalkah tko da sem obleku hlače ornk čez kolena in majico z kratkimi rokavi (ne brez) in nastudiru ulice kako se bom izognu festivalu. Po 100 m iz hotela sem bil že čist moker... :) Pojedu kosilo in se šel do večera nazaj skrit v sobo. Še enkrat splaniral moj odhod do Pagode ob sončnem zahodu, obleke so se glih posušile, stopil iz hotela in 10 m stran stoji ene 8 let star mulac s cevjo v roki. Cev priključena na pumpo in agregat. 5 sekund in kot da bi spet padel v vodo. Jebi ga, grem v pagodo moker. Se dobro da je tuki skoz tik pod 40 stopinj. :)
    Read more