Satellite
Show on map
  • Day 59

    Shwedagon pagoda

    April 16, 2016 in Myanmar ⋅ 🌙 34 °C

    Ko si v nekaj časa v Aziji se naveličaš templjev in pagod ampak tale me je pa po dolgem času spet presenetila. Odkar sem prišel v Yangon sem jo gledal, ko sem raziskoval mesto, ker jo s svojimi nekaj čez 110 m težko spregledaš, ko si v bližini. Vedel sem da jo grem pogledat, itak je kot no. 1 na Tripadvisor-ju pri stvareh, ki jih je treba pogledat. Ampak ko sem prišel tja sem šele dojel mogočnost. Ogromna pagoda, stara nekaj stoletij pod njo pa še originalna, stara 2600 let (te se ne vidi). Prišel tik pred sončnim zahodom kar se je izkazalo za zelo pametno ker se šele ponoči pokaže v celem sijaju, ko se zlato, s katerim je prekrita, prelepo sveti. Da ne govorim o tem kok vroča so bla še tla, po katerih hodiš bos, in je bil že večer. Če bi prišel sredi dneva se ne bi mogel premikat. Tm se bil kar neki časa in ko se glih hotel it pride do mene en lokalc, ki je odlično govoru angleško in me vpraša od kje sem pa neki se začneva pogovarjat in mi pove da je vodič. Tko da sem ga najel za 1 uro za 5 usd, da mi še kej pove o sami pagodi. Po parih minutah me pelje do ene bejbe, ki čist izčrpana sedi na stengah in mi pove da ja ona tud njegova stranka in da sta neki že pogledala, da bomo pa šli zdej skupi. Bejba (Stacey iz usa) mi takoj, ko vodič ni poslušal pove, da mu je morala rect za pavzo, ker je model tok "intense", da ni zdržala... :) In po petih minutah men jasno o čem ona govori... Model poleg tega, da ti pove tok informacij, da te že glava boli, zraven še vsake 20 sekund: "sliki to" pa "sliki tisto" pa mu rečem da mam dost slik in Ne, rabiš za nečake... Ohhhh, res je bil intense ampak hecn jst sm se tok rezu pa z bejbo sva se pol skoz neki norca delala tko da je blo ok. Če bi bil pa sam eno uro bi mi pa glava eksplodirala... :) Aja, ona si je morala na začetku še zapisovat, ni pustu, da si ne bi... :)
    Je bil pa totalno vreden svojga dnarja že zarad ene zadeve o kateri ne bi nič vedel, če ga ne bi najel... V strehi pagode so naključno vdelani dragi kamni, na vrhu pa še 67 karatni (se mi zdi) diamant, ki se vidijo samo ponoči in samo iz točno določenih mest, ki ni sans da bi jih našel sam tud če bi mi nekdo za to povedal in bi iskal. Tko da te pelje na določeno mesto, ti pove kam pogledat in kr na enkrat se zasveti nekaj 100 m v zraku kar prej sploh nisi videl. In ker so ti kamni vgrajeni po 5 skupaj te potem vodič premika po točno določeni liniji in lučka se spreminja iz rumene v oranžno, rdečo, zeleno, modro... In on ti točno zraven govori katero barvo bi moral zdej videt in jo. Če se pa mal drugac premaknes pa ne vidiš nič več... Hudo... Magija :)
    Na konc sva mogla še oba vpisat kratek zapis v njegovo knjigo pohval, se podpisat in zapisat iz kje sva pol sva pa lahko šla... Model... :)
    Read more