• Day 66

Kalaw

April 23, 2016 in Myanmar ⋅ ⛅ 12 °C

Prišel sem iz Bagana z busom in kot je do zdaj že običajno, se nisem nič pozanimal kaj je tuki za počet in kok časa traja vožnja. Tko da ko so me na busu zbudil ob 3:30 ponoč in s 4imi Francozi pustil sred ceste miniaturnega mesta, mi ni blo čist nič jasn... Ampak kokr povsod se je na postaji, hitro znašel en majstr z opcijami... Ena je bla zastonj počakat v nikakvem kaficu, ki je delu celo noč. Druga, guesthouse za polno ceno kar se mi je zdel mal neumn glede na to, da ga rabim za 4 ure. Ampak kokr kol sem se cenku je blo take it or leave it, tko da sem pač plačal 10 usd za eno luknjo in šel spat.
    Zjutri sem šel na sprehod in si zaželu zahodnjaskega zajtrka z jajčki in dobre kave. Aha... Tuki sem šele res dobil filing kok je Myanmar še neturističen. Ni blo šans, da bi najdu restavracijo z evropskim zajtrkom, kaj šele esspreso machine za kavo. Kar je tud kr logično glede na to, da sem med več kot enournim sprehodom po mestu srečal samo 2 turista. Tko da sem se vsedel k enemu lokalcu, kjer niso razumeli nič in razlozu da neki za jest, tko da sem za zajtrk fasu piščančji curry z rižem, juho ki je vedno zraven itn. Sej ne da ful zanič sam za zajtrk... Aha pa tiste črne pike po mizi niso dekoracija. Muhe, ampak to sem zdej že navajen... :)
    Pol sem šel v bukiran hotelu, ki mi je bil zelo všeč in kjer sem naslednji dan dubu vrhunski zajtrk, kakršnega sem si prej želel pa še povedal so mi za eno mesto, kjer bi mogoče imel espresso avtomat tko da sem še kavo dubu in dan je bil lepši... :)
    Če ne pa v Kalaw vsi pridejo ker gredo pol od tuki na treking do Inle lake-a ampak jst sem še vedno imel eno minimalno rano na nogi ampak glih tko, da me je bolel ko sem hodu tko da se nisem hotu za 3 dni zapodit v gozd (kaj mi je blo treba na kokos plezat v Kambodži... :) )
    Slikce mal naključne iz marketa + zajtrk in moj prevoz do naslednjega mesta. V takih mini kamionckih se prevažajo tuki, ta pot je bla kul ker nas je blo sam ene 5. Na eni drugi smo se peljal s temle, naložil še en tovor, ljudi je blo pa 13... :)