• Day 3

Druhý den

June 3, 2022 in Sweden ⋅ ☁️ 13 °C

Druhý den snídaně a pokračování v cestě cca 13km. S přístřeškem který má vyhled na jezero. Viděli jsme Orlovce říčního. Hermína snědla něco jako granule a byla opetace

Pejsek první noc zvládl dobře i když trochu štěkala protože přes kopec od nás spali dva kluci ve stanech. Ráno jsme vstávali kolem 8:30. Vodu jsme si doplnili u pumpy blízko parkoviště . Kolem 11:00 jsme vyrazili na cestu. Šli jsme kolem jezer s krásnými výhledy. Bylo kolem 18 stupňů ale pršelo.
    Po 13 km jsme dorazili k dalšímu přístřešku u jezera kde nad námi lítal orlovec říční. Rozdělali jsme oheň a usušili si boty. Kousek od nás opět Stanovali kluci z předešlého dne. Kolem přístřešku bylo opět vybavení grill toaleta pumpa i dřevník. Pejsek utekl do lesa a sežral tam nějaké granule. Protože jsme nevěděli co to je Museli jsme do ní dostat peroxid aby se pozvracela. Večer jsme seděli u ohně a popíjeli čaj protože od vody dost foukalo. Večer přijeli na kajaku 2 lidi kteří spali ve stanech kousek od nás. V noci nás probudil šramot a štěkot protože někdo chodil kolem přístřešku a svítil.