• Day 4

Cesta do Olofström

June 4, 2022 in Sweden ⋅ ⛅ 15 °C

Ráno opět Budíček okolo 8:30 k snídani Lahodná kaše sbalení věcí doplnění vody a hurá zpět k autu. Počasí bylo krásné svítilo sluníčko a bylo kolem 20 stupňů. Cestou jsme zastavili u jednoho z jezer - Stora Kroksjön. Dále jsme pokračovali po silnici. Po 13 kilometrech byl už pejsek unavený takže se musel nést v batůžku. U rybníka kde byla útulná chytal o spoustu rybářů pstruhy. Chvilku jsme tam poseděli a dali si svačinu. Po cestě měla být restaurace ale měli zavřeno tak jsme si v jednom přístřešku uvařili Summit při jídle nás otravovali nudisté .K autu jsme došli po 17 km. Zašli jsme do kempu kde jsme si zaplatili ubytování. Měli jsme dvoulůžkový pokoj a společné sociálky. V dalších pokojích byly ubytované nějaké paní se psi a vojáci. Asi měli nějaký výcvik.
    Hermínku jsme po sprše nechali na pokoji a zajeli jsme nakoupit. Jeli jsme místního krámu Willys. Kde jsme si koupili pečivo a sladké kynuté šneky a uzeného lososa v citronovém pepři.