Satellite
Show on map
  • Day 2

    De heenreis

    April 21, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

    Vandaag was de dag van de heenreis. Dat betekende veel in de rij staan!

    De dag begon goed met een gratis ontbijtje in het Ibis hotel. Vervolgens met het busje naar Schiphol. Door personeelstekort en een storing bij de douane hadden ze op Schiphol een wachtrij gemaakt die ik zelf in Rollercoaster Tycoon nooit had gemaakt. Zo lang!

    Lekker mensen gekeken en een boek gelezen.
    In het eerste vliegtuig had ik drie stoelen voor me alleen. Dus lekker de beentjes kunnen strekken. We vlogen over sneeuw en ijs.

    Op San Fransisco de volgende RollerCoaster wachtrij. Er was een vrouw die deed haar moeder door de scanner bij de douane. Maar die moeder was wel eerst door de oven geweest (een urn dus). Ik was hier zo van onder de indruk dat ik mijn huissleutels verloren ben.

    De vlucht naar Phoenix was relatief kort met 2 uur.
    Maar ik begon wel aardig gaar te worden van het reizen.

    Koffer gevonden, naar buiten, met een busje naar het Car Rental Center. Dat was vijf minuten verderop en zoals je van Amerika mag verwachten: groot.

    "Wilt u een upgrade naar een wat grotere auto?" "Neuh."
    "Nou krijg je toch."

    Classic.

    Ik had een Amerikaanse simkaart gekocht, maar die was schijnbaar nog niet actief en mijn Nederlandse had geen actieve data verbinding dus de rit naar het hotel ging met horten en stoten. Maar uiteindelijk was ik om 2330 lokale tijd op de kamer. De eerste zonnenstralen schijnen op de palmbomen. Vandaag naar Sedona rijden!
    Read more