Satellite
Show on map
  • Day 6

    Sedona dag 4

    April 25, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 25 °C

    Vandaag was een dagje om me onder te dompelen in de spirituele kant van Sedona. Ik had twee dingen gepland: een aura foto maken bij 'The Center for The New Age, in de middag een energetische healing en hike met Marissa.

    Ontbeten bij het hotel. Gelukkig is er ook fruit want ik slib he-le-maal dicht met al die burgers.

    Toen besloten maar weer een hike te doen. Een korte naar de Airport Vortex. Wederom een adembenemend uitzicht.

    Na de hike op naar Tlaquepaque (al weer? Al weer.) En daar een Chai latte te drinken. Pakistaanse thee? Ga ik niet veel vaker doen denk ik.

    Toen de tijd wat vullen met langs de winkeltjes dribbelen en bij de windsculpturen gluren, vooral om te kijken hoe ze technisch in elkaar zitten.

    Om half twaalf mocht ik gaan zitten voor de aura foto en uitleg. Veel dingen klopten best wel. Kijk maar bij de foto's of je er wijs uit kan worden.

    Omdat ik om 1400 pas het volgende programma punt had leek het me een goed idee om nader onderzoek te doen naar een souvenir winkel waar ik eerder langs was gereden. Ze zeggen wel eens dat als in Amerika groter is, nou, dat geldt zeker voor deze shop. Man, wat een zooi. En hier was ook een vortex (als ik het A4tje moet feloven).

    De middag had ik een afspraak met Marissa. Zij doet healings en energie-werk met het land. We spraken af bij Bell Rock trailhead. We hebben een ronde om de berg gemaakt met onderweg diverse meditaties. Dat was echt heel bijzonder en boven verwachting. Ik was in de veronderstelling dat ze de route wist. Gaandeweg begon ik te twijfelen. Haar antwoord dat Spirit onze weg zou wijzen was zeer geruststellend.

    Al met al een hele speciale middag.

    Nog rozig van de leuke dag als een blij ei bij het hotel een burgertje naar binnen geschoven.

    Morgen quad rijden!
    Read more