Satellite
Show on map
  • Day 5

    Sedona dag 3 - ochtend

    April 24, 2022 in the United States ⋅ 🌙 4 °C

    Liggend aan het zwembad een nieuwe update. Vanochtend om vijf uur weg gelopen bij 'Jordan Trail-head' met als bestemming 'Seven Sacred Pools', om daar de zon op te zien komen. Het was behoorlijk frisjes.

    Spannend om in het donker door het bos te lopen, helemaal na de alien verhalen van gister. Maar geen marsmannetjes te bekennen. Helemaal geen mannetjes eigenlijk. Of vrouwtjes.

    Het licht was erg mooi op de bergen. Was wel een beetje verkleumd. Toen was het zeven uur en toen dacht ik tja, en nu.?

    Met de auto richting centrum. Parkeerplaats gevonden en laat ik net parkeren bij een restaurant dat om 0730 open gaat. Toooppie!

    Ik had ergens opgevangen dat de parkeerplaats bij een van de bergen dicht was en dat je er alleen met een shuttle bus kon komen. Maar dat die shuttle bus niet rijd op maandag, dinsdag of woensdag. Op naar de shuttle parkeerplaats om er nog een hike achteraan te plakken, Cathedral Rock. Hier is ook een energie vortex.

    Dit was een mooie klim. Flink omhoog, smalle berg paadjes, prachtige vergezichten. En veel complimenten dat ik het op sandalen voor elkaar kreeg.

    Ook leuk om diverse mensen op diverse manieren de berg op te zien gaan.

    Toen met het busje weer een trail verder maar mijn water was op dus niet zo ver geweest.

    Onderweg naar het hotel heimwee naar Sedonuts dus daar een goede chocolade donut gekocht. Over een farmers marker gedribbeld en nu even kijken hoe lang mijn witte huid de zon verdraagt. Met een beetje geluk droogt de zon ook de blaren op mijn hakken!
    Read more