• Day 2

Fietstochtje Co van Kessel

December 23, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

De eerste nacht in ons hotel verliep redelijk. Een jetlag zorgde ervoor dat we om 2.00 uur plaatselijke tijd (20.00 uur in Nederland) klaarwakker waren. Geen tijd te verliezen, tijd om Bangkok te verkennen!
    Naast de chaos en de drukte is Bangkok een stad met een rijke historie. Allereerst dus even een tempel meepakken: de Grand Palace. Het kostte een paar centen (omgerekend zo'n €13,-), maar dan heb je ook wat!

Hierna volgde de bekende Co van Kessel fietstocht. We fietsten door smalle steegjes en
    namen een satétje op een traditionele markt. Vervolgens werden de fietsen op een Tawainese stadsbootje gezet dat vooruit werd gedreven door een bewonderingswaardig motorblok dat in een vrachtwagen niet zou misstaan. Onderweg eten we in het oude Bangkok op een rustige plek nabij een cocosnotenplantage. We richtten ons nogmaals tot Boedha in een van de prachtige tempels en sluiten de dag af met wederom een massage.