• Day 14

Terug in Bangkok

January 4, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Vanochtend vertrokken we met een binnenlandse vlucht van Krabi terug naar Bangkok. Een vlucht van 90 minuten, wat prima verliep. Veel beter dan onze nachttrein op de heenweg. Vanaf het vliegveld namen we een taxi naar ons eerste hotel, want daar was Thomas z'n bril vergeten. De man die overal vakjes voor heeft, maar voor zijn bril klaarblijkelijk niet..
    De taxichauffeur was super aardig en na deze tussenstop kwamen we aan hij het Watergate Amari hotel, een super chique hotel midden in het centrum van de stad. In het mega winkelcentrum, dat tegenover het hotel zit, zijn we wat gaan eten. Twee volle bakjes sushi voor slechts 150 bath (€4,14). Dat was dus geen lastige keuze. Daarna zijn we op het dakterras van het hotel gaan liggen, waar zich een zwembad en bar bevinden. En daar was de happy hour net van start gegaan...

In de avond zijn we naar rooftop bar 'Above Eleven' gegaan. Een hippe en moderne bar met prachtig uitzicht op de stad. We maakten niet alleen kennis met de ouderwets Europese prijzen (daar kun je maar alvast aan wennen), maar ook met oude blanke mannen met jonge Thaise meisjes. Wij vonden het vrij sneu om te zien.