Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 60

    Drukke zaterdag

    18 Mac 2023, Benin

    Het was een drukke dag, van 17-7 uur in de operatie zaal en materniteit om vervolgens iets na 7 aan de wekelijkse voetbal work out te beginnen. Het was echt gezellig en we hebben langer kunnen spelen omdat het bewolkt was en mijn huid dus niet na een half uur zo rood als een kreeft staat…
    Dan om 14 uur naar de markt in dogbo voor groentjes en brood.
    Om 17 uur stond Marcos al voor de deur op mij mee op stap te nemen met vrienden die ik en Veerle eerder deze reis hebben ontmoet. Het jongetje is hun jongste zoon en is in slaap gevallen in mijn armen tijdens de autorit. We zijn in een gezellige pub iets gaan drinken, ze hadden ook eten voorzien. Op het menu stond schaap met heel veel pikante kruiden. Jammer genoeg kan je hier niet echt neen zeggen tegen een maaltijd… (ik lust geen schaap en mijn mond heeft nog een uur na getinteld van de pikantheid) daarna hebben we ook gedans, blijkbaar liggen mijn dansskilz dichter bij de Afrikaanse cultuur dan de Belgische want ik heb belachelijk veel complementen gekregen! De avond sloot ik af met een prachtige zonsondergang en om 21 uur heb ik mijn framily gebeld en hebben we samen online gespeeld en goed gelachen. Het heeft deugd gedaan hen nog eens te zien, want met 8 studenten een gepast moment vinden om te bellen is moeilijker dan je denkt.
    Baca lagi