• Day 17

non La mer Hostel

March 11, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Dneska jsem vstal asi v pul 9, nasledovala sprcha a snidane a pak jsem si pujcil skutra s tim, ze se pojedu podivat na jih ostrova. Luisa, holka z Kolumbie, mela stejny plany jako ja, tak jsme to spojili a jeli jsme na jednom skutru. Prvni jsme se stavili v Asalante neboli jakesi male osade, kde si vsechno vybudovali svepomoci prevazne s pouzitim bambusu a prodadavali vyhradne jimi vydorobene produkty. Obcerstvili jsme se tam mistnim cajem, popovidali jsme si s holkou z Holandska, ktera to tam s manzelem zalozila a jeli dal. Cestou dal na jih, jsme se zastavili na moji prvni koupacku na Nui Bay Beach a krome koupani v sice teplem, ale presto osvezujicim mori, jsme se ovcerstvili bananovo-mangovym smoothiem. Pak jsme popojeli az na samotny jizni cip ostrova a prohledli si mistni narodni park s prilehlym utesem s majakem. Odtamtud jsme se zacali vracet a cestou jsne se zastavili pobliz Bamboo beach na pozdni obed v restauraci s vyhledem na zapad slunce. Odtamtud uz jsme pak skoro za tmy vyrazili zpatky do hostelu. Po prijezdu jsem si dal pivko, sprchu, pak veceri v blizke restauraci a pak jsme uz jen sedeli s oatatnimi, hrali karty, povidali si, dokud nebyl cas jit na kute.Read more