• Day 14

Pandawa beach

February 4, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 30 °C

Тут ми справді нічого активного не робили. Крістоф був ще втомлений після хвороби, і я теж дуже розслаблена була для будь-яких вилазок. Тому і фото мало. Плавали, лежали під сонцем, їхали на пляж Пандава, і на інший, біля курортного міста Нуса Дуа, останній нам більше сподобався, але просто таки величезну кількість росіян там не можливо було не почути. Ну і в лікарню раз з'їздили по дорозі на пляж, щоб Крістоф здав аналізи.
    Тут на 5 число було дуже багато резервацій в готелі, бо це китайський Новий рік, а чимало туристів з Китаю. Але як вони святкували, ми особливо і не знаємо, бо рано лягли в той день спати.
    Індонезія наблизилась до кінця, і мені, чесно кажучи, хочеться вже додому (сама в шоці). Звісно, погода тут чудова і це єдине, до чого не хочеться наразі повертатися у Відні. За свіжими фруктами і їх різноманіттям теж сумуватиму до літа :). Але вже тягне назад. Мабуть, 3 тижні було таки більше, ніж достатньо :)