Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 4

Budapest parlement

4. lokakuuta 2023, Unkari ⋅ ☁️ 17 °C

Ja het waren terug drie borden ontbijt, maar ik heb het allemaal mooi afgewandeld, denk ik. In de voormiddag was ons plan om het eiland in de donau rond te wandelen, gezien het een mooi park is, maar uiteindelijk heb ik dit alleen gedaan omdat paps iets verkeerd gegeten had en dicht bij een wc moest blijven. In de namiddag, na een pint of twee was alles terug in orde en konden we genieten van de mooie gebouwen in de stad en een bezoek aan het parlement. Dat bezoek was jammergenoeg met een gids en in het frans want het was de enige taal die niet uitverkocht was toen ik twee dagen geleden de tickets kocht. Het is wel de moeite, en niet te lang.
    Kwa eten was het alweer zeer goed vandaag, hoewel mams door een foute bestelling een halve liter hoegaarden mocht drinken, en in de tapas bar savonds goed genoten geeft van de gin shotjes, waardoor we hier en daar de aandacht trokken. Ikzelf bleef nog wat plakken aan een streetfood locatie met craft bier, maar niet te lang. Morgen avond moeten we jammergenoeg terug naar huis.