Satellit
Vis på kort
  • Dag 10

    Racha en coral island

    5. november 2023, Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

    Het onvermijdelijke is gebeurd vandaag, mijn rug is verbrand. Tijdens het snorkelen lig je natuurlijk met de rug naar boven, en dit heb ik 40 min gedaan vandaag. De tour die ik geboekt had omvatte twee eilanden, opnieuw met de speedboot, bij de eerste locatie konden we snorkelen, maar bij de tweede jammergenoeg niet. Ik ga nog eens een snorkel tour moeten doen, want ik heb bijlange nog niet genoeg ervan gehad, maar eerst wachten tot mijn rug minder rood ziet. De rest van de tour was op het strand rondhangen, wat niet mijn ding is waardoor ik voornamelijk aan de bar zat te lezen met af en toe wat zwemmen in de zee. Al met al wel een aangename dag met veel minder zweten dan gisteren.
    Mijn eerste plan voor avondeten was streetfood, maar de helft van de markt lag plat door electriciteitspanne, waardoor ik een restaurant uitpikte uit de vele. Ik besloot van een vis te eten, en toen ik mijn bestelling deed moest ik mee lopen naar de toog vooraan waar alle vissen op ijs uitgestald stonden en hem zelf uitkiezen. Ik koos een schattig visje van rond 10 euro, spotgoedkoop vond ik, en het was enorm lekker. Het is mijn laatste nacht hier, morgen naar patong beach.
    Læs mere