Satellite
Show on map
  • Day 2

    Casco Viejo, ma ni alleen

    July 24, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 22 °C

    En daar kom ik dan aan in Casco Viejo en zie meteen iets waar mijn hartje sneller van gaat slaan: het zijn… restauratoren aan het werk, MAAR niet ZOMAAR restauratoren, nee nee nee: STEENRESTAURATOREN. Heb dus ook maar even kleine smalltalk gedaan met een van hen. Super vriendelijk, ofcourse

    Na dit leuke intermezzo startte de Free citytour die ik had geboekt, gegeven door een local. Tijdens deze wondermooie stadstoer leerde ik 3 andere solo-travellers ( uit Cyprus, Rusland/Duitsland, Australië) kennen waarmee ik erna ook de befaamde Pinxtos van Bilbao heb geproefd.

    Eenmaal buikje vol, ging ik terug naar het hostel want om 20.30u kon je een gratis pint krijgen aan de bar om kennis te maken met andere hostelgangers. Het was een grote opkomst met echt miljoen verschillende nationaliteiten, heel gezellig. Eenmaal iedereen wat met elkaar had kunnen babbelen, besloten we met z’n alle (+/- 20 personen) naar een bar en club te gaan.
    Eindee
    Van de dag
    Straks meer
    Read more