Satellite
Show on map
  • Day 3

    Voel me bijna een local

    July 25, 2023 in Spain ⋅ ☁️ 20 °C

    Amoress
    Gisteren begon ik de dag met een kleine wandeling om de omgeving van Bilbao te verkennen en een wonderlijk uitzicht over de stad te verkrijgen (Sorry mama, ik ben dus toch alleen gaan wandelen). Het originele plan was 5km, ik denk dat ik er 10 heb gedaan. Ik had namelijk niet echt een kaart ofzo dus was meer op instinct, maar gelukkig ben ik een echte padvinder. Ik heb zelfs de zee kunnen zien vanop de berg! Oh mama je kan wel trots zijn op mij, want ik ben al ELKE dag mijn sandalen aan het dragen hoor. Ik moet heel eerlijk toegeven, dat deze kopen misschien wel het beste idee van de vakantie ooit was.

    Toen ik terugkwam wilde ik snacken, maar mijn Leo was naar de vaantjes.

    ‘S avonds had ik afgesproken met twee Duitse meisjes die ik gisterenavond had leren kennen: Valentina en Larissa. Zij vertelden iets over dat er een beetje verder blijkbaar een lokaal Paella festival was. Dus ja, dan zijn we daar maar naartoe gegaan. En da was EPISCHH. To be honest heb ik wel nul paellas gezien, want die waren al op (feest begon al om 12u ‘s middags), maar de sfeer was fantastisch. Ik denk dat wij misschien wel de enige niet-Spaansen waren, en dat viel wel op want die jongeren spreken hier blijkbaar geen Engels. Desondanks hebben we er toch veeeul vrienden kunnen maken.

    Wanneer we om 00u naar huis wilden gaan was er toch wel een klein probleempje, er was geen enkele taxi of uber beschikbaar en de metro’s reden pas terug om 6u. Maaaaar, hier komt sociale Sterre terug boven: na eventjes lief te hebben gelachen naar een van onze nieuwe vrienden, had hij toch een lift voor ons terug kunnen regelen!
    Wa een ervaring
    Eindgoedalgoed
    Read more