Satellite
Show on map
  • Day 5

    Dankwoord

    July 27, 2023 in Spain ⋅ 🌙 16 °C

    Taxi — wachten — wachten — vliegtuig 1 — wachten — vliegtuig 2 — wachten — trein 1 — wachten — trein 2
    En dat allemaal zonder enige slaap. Applausje voor mezelf 👏🏼👍🏼

    Graag zou ik nog een applausje willen oproepen voor de hoeveelheid stappen die ik tijdens deze trip heb gezet: 115.185 👏🏼👏🏼

    Nu het einde van mijn korte avontuur is aangebroken en ik voor de afwisseling maar eens even aan het wachten ben, wil ik toch nog graag enkele verschillende dankwoorden uitbrengen.

    Ik wil graag bedanken:
    - de veeeele nieuwe geweldige mensen die ik de afgelopen dagen heb leren kennen
    - de Spaanse locals op het paella festival
    - mijn sandalen
    - Google Maps
    - mijn sponsors: Hans De Bie en Gina Dall’Agnese
    - mijn trouwste fans: oma en opa
    - en Fee ook wel ergens ofzo idk

    Heeeeeeel veel liefs, aan iedereen
    En tot het volgende avontuur
    Peace out✌🏻
    Read more